View Single Post
Old 14-02-2007, 00:34
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Vanavond dan maar de 2de laag erop gezet. Tevens de wielkasten meegespoten en ben tot de volgende vaststelling gekomen met zilver. Als je ondergrond niet perfect is, zal je de imperfecties dubbel uitvergroot zien bij het spuiten. Hoezo dan? Wel, de wielkasten heb ik niet van primer voorzien. Deze zijn gewoon zilver gespoten rechtstreeks op de plastiek en die zien er waw uit. Perfect gedekt, zelfs na 1 laag en nergens ook maar iets te zien wat op een appelsien lijkt. De body had ik geprimerd en dat was niet 100% perfect zoals jullie weten, maar de oneffenheden van de primer zijn nu dubbel zichtbaar. Nu goed, een ramp hoeft dat niet te zijn, aangezien er nog vernis overheen moet vooraleer de decals aan de beurt zijn. TS30 is immers een matte kleur en durft al eens reageren op veelvuldige manipulatie. Ik ga er dus een beetje van uit dat die oneffenheden zullen verminderen eens er vernis overheen zit. We'll see.

Zij er iemand een vuile filterdoek?
Het spuiten van het zilver is een vuile en smerige zaak, getuige de staat waarin de filter van de spuitcabine zich bevindt na 2 sessies...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	307wrc_thiry_28.jpg
Views:	110
Size:	158.6 KB
ID:	4998   Click image for larger version

Name:	307wrc_thiry_29.jpg
Views:	71
Size:	113.8 KB
ID:	4999   Click image for larger version

Name:	307wrc_thiry_30.jpg
Views:	68