Zozo, eindelijk is de uitlaat dan toch klaar geraakt! Gespoten in TS-17 en afgeplakt om de heat-stains te spuiten.
De demper is ook afgeplakt, hier komt nog carbon over.
Dan was het tijd om de heat-stains te spuiten. Eerst heb ik er met clear bleu overgespoten, daarna clear orange en dan nog eens clear blue, om het te oranje effect wat om te zetten naar een groenere tint. Zo is het op mijn referentiefoto's ook.
Omdat dit er niet uitzag, veel TE natuurlijk, heb ik alles nog eens beneveld met X-32, wat een prachtig resultaat geeft al zeg ik het zelf. Toen dit even gedroogd had, heb ik alle tape voor de lasnaden moeten verweideren, wat een kl***werkje :roll: Het is uiteindelijk toch gelukt, dat kan je zien op de volgende foto's.
Dan heb ik de uitlaat nog eens los onder het blok gehangen om te zien hoe het eruit zou zien onder de motor. Dat zie je hier.
Daarna ben ik er veertjes op gaan maken, hier een foto waar er nog maar eentje opzit, maar de rest zit er nu ook al op, daar post ik straks of morgen wel foto's van.
Ik ben begonnen met alle beugels op de uitlaat te maken.
Daarna heb ik een veertje gedraaid...
...en het veerjte gemonteerd in de beugels.

Zo, nu moet ik nog eens tuk of 6 veetje maken en dan is de uitlaat klaar voor montage.
Zo dit was het voor deze update, de Yamaha nadert stilaan zijn einde.
Tom