View Single Post
Old 27-02-2007, 23:18
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Huudo View Post
Niet om onnozel te doen, maar gewoon om het te weten. Ligt natuurlijk erg makkelijk in de mond, maar wat betekent het ten gronde?
Kom eens wat vaker over de grens, nog steeds gratis overigens. Wij blijven gastvrij Heb al een glaasje karnemelk voor je klaar staan

De term Klimaat neutraal of Carbon Neutral in de engelse taal? http://www.klimaatneutraal.nl/

Quote:
Ons dagelijks leven in de westerse wereld heeft grote invloed op ons klimaat. Met vrijwel alles wat we doen, genereren we grote hoeveelheden broeikasgassen. Neem bijvoorbeeld alle vormen van vervoer, de bereiding van voedsel of de productie van goederen. Het kost allemaal energie en daarbij komt veel CO2 vrij. Juist CO2 is de grootste veroorzaker van het broeikaseffect.

iets verderop:

Tegengaan van klimaatverandering
Bomen nemen CO2 op uit de lucht en gebruiken het om te groeien. Bossen helpen dus om het broeikaseffect tegen te gaan. Helaas komt door de wereldwijde ontbossing veel van de opgenomen CO2 weer terug in de atmosfeer.

Daarom plant KlimaatNeutraal Groep nieuwe bomen aan en worden bestaande bossen beschermd. Zo wordt extra CO2 opgenomen en de al opgenomen CO2 vastgehouden. Naast bosprojecten investeert KlimaatNeutraal Groep ook in duurzame energie en besparingsprojecten. Het doel is het om het CO2 evenwicht in de atmosfeer te herstellen
Nogmaals, ik ben voor een beter milieu maar de manier waarop ze dit erin pompen gaat me net ff iets te hard. Vandaar ik dat ik de woorden van de FIA op dit moment net iets te politiek correct vind. Kijk, ons.....we zijn weer het braafste jongetje van de klas
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote