Bedankt hoor

, maar Prof...neen, niet echt nee

Maar metten de volgende update...
De veertjes zitten er allemaal op, en het is gelukt. Ik vind het altijd een riskant werkje omdat je toch altijd met lijm bij je mooi gespoten onderdelen zit, maargoed...M. is weggebleven. Hier het resultaat.

Hierna heb ik het carbon decal op de demper gekleefd. Het deel dat nog niet bekleefd is, daar komt de ophanging aan het zadeldeel. Dit is pas gespoten dus nog niet gemonteerd. Ook moet ik de beugel waaraan deze uitlaat komt nog in carbon zetten.
Toen het carbon op de demper zat, heb ik de uitlaat gemonteerd aan het blok.

Hier zie je de veertjes nog eens goed. Ook heb ik de gaatjes in de koppeling uitgeboord voor een iets meer detail. In het echt zijn dit inbus-schroeven dus hie zit ook een 'gat' in. Dat is dan wel 6-kantig, maar om dat na te maken ging me net iets TE ver

. (In de zilveren stukjes ter verduidelijking.)
Hierna kon ook de achterbrug gemonteerd worden. Hier kwam M. wel even kijken door de vering te breken. Slechts een klein stukje was het en weer makkelijk te lijmen. Dat is ondertussen al gebeurd.
Hier nog een decal die op de uitlaat aangebracht moest worden.
In het zadeldeel moet nog een 'bodem' komen natuurlijk, maar deze moet ook nog in carbon gezet worden. Dat is voor seffes.
Dan als laatste nog een foto van vooraan de motor getrokken. Op deze foto's komen de uitlaatkleuren beter tot hun recht als in de vorige posts.
Zo, dit was het weer, hopelijk hebben jullie ervan genoten.
Tot de voglende update (in het weekend denk ik)
Tom