View Single Post
Old 28-02-2007, 13:06
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by gwyllion View Post
En wat moet je dan denken van Tafel Racing? Zij zetten 2 997s in ALMS in en hebben enorm veel ervaring, maar in verkeerde kampioenschappen (geen ACO/FIA reglement).
Ik denk dat PSI nog wel kans maakt om als eerste reserve opgeroepen te worden. Voor mij zijn er 2 wagens waarover ik mijn twijfels heb of ze wel zullen starten: 2de Barazi Epsilon Zytek en Convers Menx Ferrari 550.
Tafel Racing is inderdaad ook één van de 'slachtoffers', als ik het zo mag noemen. Net zoals ProSpeed kunnen zij momenteel ook nog geen adelbrieven voorleggen uit ACO/LMS races. Zoals gwyllion hierboven aanhaalde: net niet het juiste reglement... Jammer...

PSI maakt inderdaad een goede kans, als eerste op de reservelijst, gezien ook mijn reeds eerdere vraagtekens omtrent de tweede wagen van Barazi-Epsilon. Convers MenX is ook nog zoiets... Dan toch liever een (al dan niet Belgische) C6-R in de plaats . (En persoonlijk ook liever een PSI C6-R dan een vastbenoemde LAA C5-R)

En wat van onze nationale rijders? Heeft iemand daar iets over gehoord/gelezen? We beschikken in ons kleine landje wel over een aantal vaste waarden, op endurance-gebied. OK, niet een massa 'helden', maar toch wel enkelen...

Last edited by Dries DS; 28-02-2007 at 13:16.
Reply With Quote