Quote:
Originally Posted by gwyllion
En wat moet je dan denken van Tafel Racing? Zij zetten 2 997s in ALMS in en hebben enorm veel ervaring, maar in verkeerde kampioenschappen (geen ACO/FIA reglement).
Ik denk dat PSI nog wel kans maakt om als eerste reserve opgeroepen te worden. Voor mij zijn er 2 wagens waarover ik mijn twijfels heb of ze wel zullen starten: 2de Barazi Epsilon Zytek en Convers Menx Ferrari 550.
|
Tafel Racing is inderdaad ook één van de 'slachtoffers', als ik het zo mag noemen. Net zoals ProSpeed kunnen zij momenteel ook nog geen adelbrieven voorleggen uit ACO/LMS races. Zoals
gwyllion hierboven aanhaalde: net niet het juiste reglement... Jammer...
PSI maakt inderdaad een goede kans, als eerste op de reservelijst, gezien ook mijn reeds eerdere vraagtekens omtrent de tweede wagen van Barazi-Epsilon. Convers MenX is ook nog zoiets... Dan toch liever een (al dan niet Belgische) C6-R in de plaats

. (En persoonlijk ook liever een PSI C6-R dan een vastbenoemde LAA C5-R)
En wat van onze nationale rijders? Heeft iemand daar iets over gehoord/gelezen? We beschikken in ons kleine landje wel over een aantal vaste waarden, op endurance-gebied. OK, niet een massa 'helden', maar toch wel enkelen...