View Single Post
Old 28-02-2007, 23:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Over Tielemans en zijn keuze voor het WTCC doe ik geen uitspraken. Laat ik me zeer voorzichtig uitdrukken. Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst

Echter op de persbabbel die her en der te lezen valt. Niet echt fout, niet echt onzin..........maar geloofwaardig?

Quote:
"Dit is het beste zitje dat mij tot nu toe is aangeboden, dus ik ben hier heel erg blij mee," vertelde Olivier Tielemans. "DTM is het hoogste niveau waar ik hiervoor in geracet hebt, dus hopelijk kan ik mijn ervaring goed gebruiken.

Persbabbel
Aangeboden? Dus een betaalde coureur i.pv. een betalende coureur? Zeg gewoon waar het op staat, daarvoor hoef je je niet te schamen. Ik geloof het in ieder geval niet

DTM en ervaring? Ik kan maar beter zwijgen.....
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.