Decals.
Het is een straatversie, dus veel decals zitten niet in het kitje. Alles is aanwezig om het interieur op de correcte manier te detailleren, maar meer ook niet.
Handleiding.
De kit heeft niet al te veel onderdelen, dat vertaalt zich in de handleiding. Deze is eenvoudig, maar correct. De kleuraanduidingen zijn voldoende aanwezig, maar ik zou toch aanraden om voldoende referentiefoto's te zoeken vooraleer je je aan het detailschilderen waagt. Het volstaat natuurlijk in een BMW-showroom een kijkje te gaan nemen in geval van twijfel.
Oh ja, de kleuraanduidingen zijn die van Gunze Hobby. Als je dus Tamiya (of andere) kleuren gebruikt zal je een conversietabel moeten gebruiken.
Je kan die vinden op
http://www.fortunecity.com/meltingpo...ce/humbrol.htm
Er is ook een apart formuliertje voorzien om gebroken/ontbrekende onderdelen te herbestellen, maar je zal wel je beste Japans moeten bovenhalen...
Conclusie.
Een mooi bouwbaar kitje van een leuk autootje. Ik vind het spijtig dat voor een kit in deze prijsklasse (toch bijna 40 euro) de sjablonen voor het spuiten van de raamomlijstingen ontbreken. Positief is dan weer dat de onderdelen op de juiste manier aan de bomen zijn bevestigd.
Hier en daar mocht ik graag ook ietwat meer detail willen zien, maar mits een beetje gepriegel komt dat best in orde. Ik ben er zeker van dat dit kitje tot een mooi modelletje samenvalt, EN: je kan hem ombouwen tot talloze circuitversies! Nietwaar, Yvonne?