View Single Post
Old 10-03-2007, 22:28
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ik ben vandaag ook langsgeweest daar. Parking zoeken was idd bizar, maar ze was wel gratis uiteindelijk! Ik had de reacties al gelezen van gisteren en de foto's op racingworld.be lieten ook al duidelijk zien dat ik niet met te grote verwachtingen naar daar moest gaan.

Mijn bevindingen:
- leuk dat ze toch weer rijders tot daar hebben kunnen krijgen voor handtekeningen etc...
- knap dat de AUDI LeMans Diesel en de Porsche Carrera GT er stonden. Zij maakten de rit waard voor mij!
- erg weinig wagens, veel vrije ruimte overal!
- weinig volk, niet van te verschieten met zo'n gebrek aan tentoonstellingsmateriaal
- voor mij was het duidelijk dat men geen showmateriaal genoeg had om de hal te vullen en men dan maar rap de een of andere grote tuningclub heeft binnengehaald. Wat staat dat daar in godsnaam te doen? Ik hou absoluut niet van getunede wagens, en dan moeten ze het niet RACING SHOW noemen.

Al bij al een zwakke tentoonstelling... vorig jaar was het beter, toen stonden er nog tal van Sauber F1's. Ik zou er ook niet van schrikken al het volgend jaar niet meer is in Brussel.

De Mosler + BMW Z4 GT4 van G&A Racing vond ik zeer indrukwekkend. Prachtige wagens en schitterend afgewerkt.

Wat volgt zijn een paar kiekjes van vandaag:

Meer foto's op http://racing.digitality.be

Weet er trouwens iemand of die Carrera GT ergens gaat ingezet worden? Belcar is intussen onmogelijk geworden?
Reply With Quote