View Single Post
Old 13-03-2007, 00:58
BSmodels BSmodels is offline
Le mans - F1 fan

amai, ik moest al diep in de threads gaan zoeken om mijn wagentje terug te vinden.
Anyway, twee maanden niets meer gedaan wegens acuut tijdsgebrek, en andere aktiviteiten maar de laatste dagen dan toch effe tijd gemaakt om verder te doen.

wat is er gedaan:

- decals + clear coat (gunze)

Click image for larger version

Name:	IMAG0035.JPG
Views:	35
Size:	49.6 KB
ID:	5338

- in de cockpit heb ik de "standaard kopspeld" die moet dienen als versnellingspook vervangen door een gedraaid exemplaar in white metal en er werd ook een selector plate voorzien. Beiden zijn aftermarket van Tameo

Name:	Ferrari 166 MM -14.JPG
Views:	26
Size:	28.3 KB
ID:	5335

- de raampjes en windshields werden met 2 componenten epoxy gelijmd en op maat gesneden. Voor het glaswerk heb ik geen gebruik gemaakt van hetgeen in de kit zit maar een andere folie, die veel dunner maar toch nog voldoende stijf is gebruikt. Het raamwerk zelf is PE dat gewoon werd gepolierd.

Name:	Ferrari 166 MM -01.JPG
Views:	28
Size:	37.0 KB
ID:	5337

- ik heb onze vriend ook maar achterlichten gegeven. Deze waren ze blijkbaar vergeten bij Starter . Met dank aan Starmodel trouwens voor het bezorgen van achterlichtjes.

Name:	Ferrari 166 MM -13.JPG
Views:	27
Size:	162.5 KB
ID:	5336

Er resten nu enkel nog wat details uitgeschilderd te worden en dan mag hij fotomodel gaan spelen

BSmodels
Reply With Quote