View Single Post
Old 14-03-2007, 15:45
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by scoobyfreak View Post
Ziet er alemaal heel netjes uit, je maakt me wel bang om aan de mijne te beginnen

Zou je eens kunne uitleggen goe je te werk gaat om decals te plaatsen? Vooral het deel met de haardroger, dat is iets nieuws voor mij.Werkt dat bv ook goed om de decals in de lijnen van de deuren te trekken?
Ik heb hier al herhaaldelijk uitgelegd en getoond hoe je decals op moeilijke plaatsen kan aanbrengen. Voor wat de haardroger betreft, zal je nog even geduld moeten hebben. Ik was nl. ook van plan om daar foto's van te nemen, maar heb nog niet de juiste foto-set-up gevonden om dat goed te doen. Met een haardroger werken is immers een continu proces van drogen, sollen, drogen, sollen enz. waarbij er niets mis mag gaan. Als je enkel met sol werkt, heb je immers tijd tussenin, omdat de sol zijn werk moet kunnen doen. Als je een haardroger gebruikt, heb je die tijd niet, want wat je doet is eigenlijk de decal op zijn plaats "zetten". Eens ie zit, kan je niet meer terug. Er is dus veel minder ruimte voor errors. Ik heb de techniek zelf nog niet 100% onder controle, dus meer oefening zal nog nodig zijn.

De foto's van de zijkant, die ik eerder heb laten zien in deze thread, tonen duidelijk dat dit de geknipte manier is om de decals in je randen te krijgen.

Quote:
Originally Posted by Wild Goose View Post
Mijn gids in bange dagen

Hopelijk vind ik de velgentransfo hier ook terug met pics en how to.
Het is de bedoeling om ook dat hier te laten zien.

Quote:
Originally Posted by vinnie View Post
Inderdaad zou dat ook eens graag weten en gaat het enkel met SET & SOL en niet met DACO
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat het niet met Daco Decal Setting Solution zou gaan. Ik heb enkel Sol in huis en kan dus alleen maar daarover berichten.
Reply With Quote