Ook na Schumacher kan je nog van die races hebben met weinig spanning...jammer, want ik had meer verwacht van Melbourne.
Edoch, puike overwinning van Raikkonen, de nieuwe Schumacher zullen we maar zeggen. Alles is hierboven feitelijk al gezegd, ik recapituleer even;
TOP:
-Ferrari: duidelijk de beste wagen momenteel.
-McLaren: grote stap voorwaarts tov vorig jaar. Hamilton legt Alonso het vuur aan de schenen
-BMW: het derde topteam. Heidfeld is nu de snelste Duitser.
-Williams: Rosberg scoort net als vorig jaar in de openingrace twee punten. Ik denk dat Williams best tevreden mag zijn na dit weekend
Neutraal:
-Super Aguri: Punten zijn nog niet voor vandaag, maar uiteindelijk toch een fameuze stap voorwaarts.
-Toyota: Je verwacht meer van een team met het grootste budget. Frappant dat ze in feite blij zijn met 1 puntje voor Ralf.
FLOP:
-Renault: Kovailanen gaat af als een gieter, best jammer als je ziet waar Hamilton toe in staat is. Heiki moet z'n zenuwen leren bedwingen, en Fisico heeft pech dat hij titularis wordt in een jaar waarin Renault duidelijk achterligt op Ferrari, McLaren en BMW. Op race-afstand zijn ze dan misschien wel oke, maar de startpositie speelt een té belangrijke rol.
-SpykerF1: Sutil finishte, maar de wagen is ontzettend traag. Onmogelijk om punten te scoren dit seizoen.
-RedBullTorroRosso: Webber probeerde, maar die spin in het inrijden van de pits was verdomd close. En Coulthard liet z'n wagen inspecteren door Wurz. En dat was ook fameus close

-Mogelijk de grootste flop van het weekend: Button en Barrichello/Honda. Vreselijk ! Leg dat eens uit zeg.
Vertrokken en onderweg. En Schumacher niet echt gemist, dus dat komt wel in orde !