Quote:
Originally Posted by Nismo
Ik heb nu deze laatste update al een paar keer gelezen en bekeken en stel me de volgende vraag:
Huudo, had je niet beter met holle buisjes gewerkt met eenzelfde dikte, die je had kunnen uitboren zodat die polycap erin paste. Dan had je de originele velgen niet moeten slopen.
|
Dat is zeker ook een mogelijkheid. Ik heb het zo niet gedaan om volgende redenen:
- geen holle buisjes in huis
- eigen gemaakte holle buisjes zijn moeilijker in die zin dat je ze perfect moet maken, anders dreigen de wielen niet 100% vlak te staan achteraf. Nu is het gewoon snijden, lijmen en klaar, dus sneller
- geen toekomst plannen met de 307 wielen
- indien die er dan toch ooit zouden zijn, moet je de 307 wielen dan weer gaan aanpassen omdat je er polycaps voor nodig hebt om ze op een asje te krijgen en die heb ik nooit in reserve. Zoals de 307 velgen nu zijn is de as die er zou in moeten immers veel te groot
- velgen redden om ze te redden vind ik persoonlijk zinloos, tenzij je er andere plannen mee hebt, wat ik dus niet heb
- de 307 velgen opgeven is, volgens mij, niet alleen de eenvoudigste manier, maar ook de veiligste.