Nieuwe, aangepaste decals zijn klaar. Ze kregen nog een laatste laagje Tamiya Clear TS-13. Ja sorry Sennake, maar dat spul werkt nog steeds perfect op mijn custom decals... Ik hoop ze na het weekend (als ze goed uitgehard zijn) aan te brengen.
Ondertussen zit ik met een deadline voor deze wagen. Mijn lieve mama gaat nog steeds haar vlees bij Ignace in Liliane, sponsor van deze wagen. Vorige week had ze per toeval eens geneusd in mijn "modelbouwatelier" en had daar de namen van die mensen gevonden. Ze wou er uitleg over en... Heeft dit lekker doorverteld aan Liliane... Van het ene kwam het andere. Liliane was stomverbaasd dat dit kon en is natuurlijk heel benieuwd. Komt daarbij dat den Filip eind april een kippensmulfestijn houdt en dat mijn ouders daar nartoe gaan. Je hoort me dus komen... het zou interessant zijn, mocht deze wagen daar dus tentoonstaan... En nog beter: dat Filip die gaat tekenen, of toch een bijhorende foto... Druk op de ketel dus... En bij modelbouw is dat NOOIT goed.
Filip rijdt trouwens komend seizoen weer met deze Lancer. Enkele details aan de livery zijn veranderd, maar niet veel. Hun site is ook stukken beter geworden met zelfs filmkes erop:
http://www.picosracingteam.be/
Grtzzzz
Grtzzzz