View Single Post
Old 12-04-2007, 22:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Verstappen is erg duidelijk over Spyker, volstrekt terecht overigens. Alleen de mensen die de wereld bekijken door een roze bril zijn er iets minder blij mee

Quote:
Dat kunnen wij als Nederlanders helaas nog niet doen met Spyker, dat opnieuw geen goed weekeinde kende. In mijn vorige column heb ik gemeld dat bepaalde mensen binnen het team te optimistisch tegen de zaken aankijken en dat heeft tot mijn verbazing tot flink wat oververhitte reacties geleid. Vooral Spyker-baas Victor Muller heeft zich nogal gestoord aan mijn opmerkingen en daar op niet al te fraaie wijze op gereageerd. Waarschijnlijk heb ik hem dáár geraakt waar het het meeste pijn doet.

http://www.telesport.nl/columnstopsp..._Doornbos.html
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote