Even een belangrijke beslissing hierzo...
Terug naar af !!
Ik heb daarnet even rustig de wagen met decals bekeken en ik vind dat hij er echt niet goed uitziet. Er zitten op de motorkap krassen, er is al verf verdwenen en gerepareerd aan de zijkanten. Op het dak zitten beschadigingen... En de decals, pffff Sommige zijn te klein, andere hebben fouten en die blauwe wil maar niet lukken.
Misschien ben ik nu te perfectionistisch, maar ik herbegin. Alle reeds geplaatste decals gaan eraf. De wagen gaat de ovenreiniger in. Daarne wordt er wat plamuur en zo toegevoegd om alles glad te maken. De grote kleurvlakken (grijs, rood en blauw) worden allemaal gespoten. Ik heb Flame gevraagd om die achterste decals te maken alsook de witte op de ramen. Hopelijk ziet hij dat zitten...
Maar dus vanaf nu, back to the start. Alleen het interieur is voorlopig nog goed genoeg voor me. Ik ga waarschijnlijk de deadline van eind april niet halen maar das gewoon jammer. Ik wil een geslaagde reproductie, niet eentje die vlug vlug in elkaar gezet werd.
Hopelijk is dit niet te drastisch want ik weet een beetje van de zon en stress (moet nog zoveel in huis doen en heb enkel nog een weekend, daarna weer werken)
Grtzzzzzz
|