Een mens zou voor minder superblij zijn... Heb zonet een mailtje naar Filip gestuurd om aan foto's van de nieuwe livery te geraken. Binnen het kwartier had ik al reactie van hem én van zijn webmaster. Ik kreeg zelfs alle foto's die bij de afstelling gemaakt zijn. Nu kan ik zeker verder gaan om de 2007-versie te maken. De plakaten en nummers moeten er alzo nog niet op, want de wagen deed nog geen rally dit jaar. Later met de RS Monteberg komen die er dan bij, samen met de gebruikelijke plaatselijke sponsors.
Foto's van de vernieuwde livery plaats ik later, als ze ook via de officiële site te bewonderen zijn. Veel extra werk komt er alvast niet bij, hoop ik toch...
De deadline halen zal heel moeilijk worden, maar we zien wel. Ondertussen heb ik heel wat plamuur- en schuurwerk verricht om de krassen en andere leliijke elementen die op de body zaten eruit te halen. Straks volgt nog een laatste inspectie met primer om dan hopelijk morgen de grijze lak te zetten. De nieuwe decals worden straks ook nog geprint, samen met de ogen van Luigi...
Grtzzzz
|