Genoeg gezemeld, tijd voor weer een kleine update.
Ben ondertussen aan de wielen begonnen. Nu ja, wielen, 1-tje is er zo goed als klaar. Als je je beperkt tot de basisdingen, zijn 4 wielen natuurlijk op 1 avond afgewerkt, er van uitgaande dat ze al gespoten zijn op voorhand natuurlijk. Afwerking zoals daar zijn moeren "aanstippen" en decals plaatsen. Als je natuurlijk ook nog ventielen gaat plaatsen, alles van de nodige smoke voorziet, deze smoke dan achteraf weer "down toned" én dan ook nog besluit om de wielmoeren van een foto-ets moerkopje te voorzien, dan ben je natuurlijk niet onmiddellijk klaar. 1 avondje werk! (1,5 uur) leverde dit wiel op.
Op de foto links het bewerkte wiel, rechts een exemplaar zoals het uit de doos komt.
De foto leert me verder dat ik ook het ventiel wat zal moeten "down tonen" vermits een tikje te groot.

Het rubber moet nog wat verweerd worden, maar dat zal pas aan de orde zijn wanneer ook de kas klaar is. Kwestie dat ik weet welke band hoeveel moet vuil zijn om overeen te komen met het vuil dat ik nog op de wagen zal aanbrengen...