View Single Post
Old 28-04-2007, 17:58
Tom21's Avatar
Tom21 Tom21 is offline
MotoGP Modeler

Het vervolg: Ik heb alle 'te plamuren plaatsen' geplamuurd, buiten de 'bad look', hier moet ik nog kijken hoe (en of, want ben aant twijfelen of ik toch geen echte bad look ga maken) ik dit juist ga doen...
Verder heb ik nog een aantal sets velgen onder de golf gepast, hier zijn daar de foto's van (dan zie je gelijk de geplamuurde zones )

Ik heb nog een paar setjes liggen, maar deze heb ik niet gepast. Er is nog een paar BBSen bij (die uit twee delen bestaan) Deze ga ik hopelijk een van de volgende dagen spuiten. De boord polished allu van allclad en het binnenste glanzend zwart.

Na het passen van al deze velgen ben ik toch bij mijn eerste besluit gebleven, ookal vonden de meest de andere velgen mooier. Dit omdat ik hiervoor de binnenste wielkassen gewoon kon laten staan. Anders was hier weer veel zaag en breekwerk aan en ging de verlaging achteraan ook een stuk moeilijker.
Een andere reden was omdat ik de velgen die ik eerder aangaf, te groot waren en dan stond de Golf, voor mij dan toch, toch nog wat te hoog op zijn poten.
Hopelijk kunnen jullie mijn mening daarin eningzinds volgen.Ik ga voor deze set velgen gaan.

Op deze foto is de verlaging vooraan reeds gebeurd, dus zo komt hij vooraan ook te staan. Achteraan staan de wielen nog los, maar ze moeten op deze hoogte komen eens ook daar de verlaging gebeurd is.

Vanavond ga ik de plamuur schuren en ga ik een begin maken van de motorkap. Ook de verlaging achteraan hoop ik vanavond klaar te hebben.

Tot morgen (ofzo)

Tom
Reply With Quote