Thread: Gumball 3000
View Single Post
Old 05-05-2007, 11:34
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by FIRE View Post
Of het nu 150, 200 of 250 is maakt niets uit.
Klopt. Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven. Ik hou er alleen niet van dat dergelijke uitspraken in de internationale pers worden overgenomen zonder enig echt bewijs. Juister zou zijn: "volgens ooggetuigen reed (of scheurde) de wagen met een veel te hoge snelheid over de weg" of iets dergelijks. Maar nogmaals, dit alles geheel terzijde. Zoals je zelf al aangaf, al was het met 150, dat maakt niets uit in heel deze affaire.

De vrouw van het koppel is vandaag helaas trouwens bezweken aan haar verwondingen.

Het ergste vind ik dat de idioten die dit alles op hun geweten hebben maximum 1 jaar celstraf kunnen krijgen. Die gasten jagen 2 onschuldige mensen de dood in, proberen dan nog hun verantwoordelijkheid te ontlopen en ze zouden er dan met een jaartje vanaf komen? Schandalig!!!

Ook het feit dat de Gumball-organisatie niet thuis geeft is een serieus gebrek aan verantwoordelijkheid. (Iemand sinds gisteren nog op gumball3000.com geraakt? Ik heb daarstraks wel ergens op het net een clipje van een Britse nieuwsuitzending gezien waar men telefonisch contact had met Mr. Cooper. Die begon daar doodleuk te verklaren dat de Porsche slechts een slordige 100 km/u reed en dat de Golf van de slachtoffers zonder te kijken de weg opdraaide. Je moet een dergelijke bewering maar durven stellen!