View Single Post
Old 06-05-2007, 10:49
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Pffff, gisteren even langs geweest bij Filip en zijn team. Beetje incognito foto's gemaakt om hen niet teveel te storen (ze reden toch voor winst he). Hoewel die mannen waarschijnlijk wel doorhadden dat ik het was, dat zag ik aan hun meeglurende ogen en de relatieve stilte. het si daar meestal grappen en grollen. Of was het stress??

Anyway, ik heb nu alle decals en details klaar. Thansk to Flame voor de witte prints !! BUT... Nu rijdt Filip nog wel met een andere copiloot zeker!! Het was de sponsor himself in het zitje ernaast (Ignace). Dus mijn raamdecals kloppen niet...

Maar geen ramp. Ik kreeg al te horen via mijn ouders dat zowel Filip als Liliane grote interesse hebben in dit model. De kans bestaat dus dat ik hem nog tweemaal mag in elkaar steken. Ik hoor het gauw wel denk ik. Alleen is dan de vraag: wat vraag je voor zoiets? Want eigenlijk is dat toch moeilijk rekenen? Hehe...

Allez, straks nog profiteren van het mooie weer en de laag blauw erop zetten. En duimen dat Pyck in de RS Monteberg international een schone top 10 kan neerzetten. Gisteren weer maar eens tweede, zijn vierde maal al ginds...
Reply With Quote