View Single Post
Old 07-05-2007, 21:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

FIA, mogen we nog vreugde tonen?

Quote:
Zo werden de mecaniciens van de winnaar van de eerste race Alain Menu met 500 euro bestraft, nadat ze de allereerste WTCC-zege van hun team hadden begroet met juichen bij de pitmuur. Dat de monteurs hun winnende coureur daar bejubelden, mag niet volgens hoofdstuk 4, artikel 18.3 appendix H van de FIA International Sporting Code, dus deelden de regelneefjes van de FIA een boete uit.

http://www.autosport.nl/actueel/news...55&rubriek=nat
Mag ik schrijven wat ik denk? Wat een bende frusto's bij de FIA en haar lokaal afgevaardigde blauwe blazers. Dit gaat toch werkelijk nergens over. Wat doen die mannen in het dagelijks leven? Sport is emotie, laat die mecano's hun feestje vieren.

Zolang er niemand gevaar loopt bij de festiviteiten zie ik er geen kwaad in. Laat ze hun gang gaan. Iets wat not done is en ook onvelig is bijvoorbeeld het hard afremmen na de finish.

Kijken we over de grote plas, daar kunnen ze wel feest vieren. Publiek en organisatoren genieten ervan.
  • Sebastien Bourdais handtekening met een doughnut
  • Helio Castroneves klimt in de hekken. Spyderman
  • NASCAR-coureurs Polish lap of victory tegen de rijrichting inrijden en het publiek met een vlag bedanken. Polish lap of victory komt van de betreurde Alan Kulwicki, die begon er mee.,
  • Of een luchtsalto over je auto zoals die Edwards recentelijk.

Europese autosport, emotieloos en kleurloos, daar wil je je als sponsor nog niet eens mee associeren. Zelfs het voetbalteam van de Jostiband toont nog meer vreugdevolle emoties bij een verlies......
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 07-05-2007 at 21:49.
Reply With Quote