Quote:
Originally Posted by Mark
In de maand mei hebben we doden te herdenken die onze hedendaagse luxe levenstijl mogelijk hebben gemaakt. Gasten van 19 of 20 jaar die hun leven hebben gegeven om ons in staat te stellen dat we elk weekend naar het circuit mogen gaan. Bezoek eens een lokaal war cemetry van WOII (of WO I) en kijk naar de jaartallen. Dan besef je pas hoeveel geluk je in je leven hebt gehad door nu te mogen leven.
Ach mijn mening zal niet in goede aarde vallen bij de goegemeente. Daarom is dit ook een forum waar iedereen zijn mening kan en mag ventileren zolang bepaalde grenzen niet worden overschreven 
|
Over de oorlog heb je volkomen gelijk. Ik ben maar 17 maar vind het toch een heel mooi opgave van die jongens die toen gevochten hebben in de oorlogen. Ik bezoek regelmatig van die oorloggedenkplaatsen ( hill 62 enz.) en geniet van die momenten. Respect voor die jongens! (klinkt dom maar ik meen het)
Ale nu maar terug on topic
Quote:
Toen Gilles op de grond neerkwam was hij al dood, en hij zat nog steeds in zijn stoeltje gegespt.
|
Quote:
ik dacht dat Gilles overleden is door met hoge snelheid uit de cockpit te vliegen tegen een draadhek of paal van het draadhek.
|
Hij raakt eerst de grond. Ik hoop dat Sennake gelijk heeft want anders moet dat serieus pijnlijk zijn geweest als je tegen zo snelheid neerkomt op de grond.