View Single Post
Old 12-05-2007, 17:29
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Vandaag heeeeeel voorzichtig de "afdekplakkers" erafgehaald... Op het eerste zicht zag het er zo uit:

Maar als je wat dichter ging kijken, merkte je al snel de kleine foutjes. geen lopers of zo, dus heel goed afgeplakt. Maar niet overal even perfect afgeplakt en een micrometertje verschil soms. Ook was het rood niet overal blijven hangen toen ik daar de plakkers had afgedaan. Dus niet dit keer... Hier en daar ga ik dus wat mogen aanstippen... Het ziet er ook appelsien uit, maar is niet zo, ik vermoed dat het vette vlekken zijn van mijn vingers... Effe CSI contacteren.

Aals je hem dan even op zijn basis zet, valt het best mee. Volgende stap is dus foutjes bijwerken (morgenochtend) en maybe tegen de avond de eerste decals erop. Ben heel erg benieuwd en het kriebelt enorm om verder te doen... Maar nu eerst moederdag gaan vieren...

Zou ik voor de decals toch even een vernislaagje of twee zetten, gewoon maar als bescherming voor de lak??

Grtzzzz

Last edited by Loeten; 12-05-2007 at 17:32.
Reply With Quote