View Single Post
Old 18-05-2007, 19:13
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Weinig of geen reacties, dus vermoed ik dat het de goede richting uitgaat weer. En anders hoor ik het wel ;-)

Vandaag mijn tijd gestopt in het verder bouwen van het chassis. iets dat nu helemaal af is. Wel jammer dat die beschermplaten onder de motor telkens al je schilderwerk verstoppen. Maar okey, zo hoort het he...

Ook even een dryfitje gemaakt en de wielstand nagekeken. Alle vier rusten ze perfect op de grond: mooi zo... Voor alle duidelijkheid, deze dryfit was niet volledig he. Ik wou hem niet vastklikken. Het was nu al moeilijk genoeg om hem er eerst in en daarna uit te krijgen. Dat belooft voor de assemblage binnenkort... Vandaar dus ook dat ie zo hoog op zijn wielen staat...

En hier kwamen interieur en chassis samen:

Ben ondertussen gestart met het aanbrengen van semiglosszwart op de body. Dat vergt nogal wat werk, want het is veel...

Nu komen we dus in de laatste rechte lijn van dit model.

- Semiglosszwart aanbrengen
- Ramen zetten
- Laatste decals op dat zwart
- Lichten
- Details op de body

Nog een grote week (als ik tijd heb) en hij is af... Ik reken evenwel nog twee weken want het zal drukke werkweek zijn. De inspectie nadert zienderogen.

Grtzzzz
Reply With Quote