M.b.t. de ervaringen uit mijn eigen "charitatieve werkzaamheden" ben ik zelf zwaar in de fout gegaan tijdens de laatste World Series op Zolder. Althans dat was de eerste indruk.
De grootste blunder die een ploegoverste kan maken is het uitsteken van een rode vlag of de opdracht daar toe geven terwijl die volgens de "toren" niet is gegeven. Resultaat was dat een van de trainingen FR 2.0 op zaterdag een ietwat hectisch verloop had
Tja,
iedereen maakt fouten en ik dus ook. Wat de consequenties ook zijn, ik zal ze ondergaan. Neemt niet weg dat ik twijfels had omtrent deze kwestie. Fonetisch is er nogal een verschil tussen drapon rouge en full course yellow
Achteraf blijkt dat ik niet de enige ben geweest die via het (kwalitatief zeer slechte ) radio communicatiesysteem van Circuit Zolder als eerste een drapon rouge heeft gehoord voordat men kwam met een full course yellow. Zodra je het woordje drapon hoort reageer je instinctief en is de fout niet meer te herstellen.
Tijdens diezelfde zaterdag heeft die bewuste radiokerel nog enkele flaters geslagen. E.e.a. werd bevestigd door de collega's die naast hem zaten in de toren. M.b.t. dergelijke personen ben ik dan zeer duidelijk, jij mag wat mij betreft enkele maanden naar het strafbankje. Zou ook voor mij gelden als ik zwaar de mist in ga