View Single Post
Old 29-05-2007, 10:16
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Graag gedaan, maat

Maar nu even over de bouw zelf: die voetjes van de schakelaars, zijn die zelf ook van carbon? Of moeten die later nog in een andere kleur geverfd worden? Want in dat geval zou ik ze pas aangebracht hebben nadat de carbondecals op hun plaats zitten.
Daar komen nog decalletjes overheen, dus van de carbon op de schakelaars zie je niets meer achteraf. Deze zijn overigens al aangebracht, maar foto's heb ik er nog niet van genomen. De middenconsole zoals hier getoond, is nog maar in de helft.

Quote:
In elk geval ziet het er wel sjiek uit en zijn de aangebrachte details een absoluut pluspunt. Ook de aluminium uitlaat is een grote verbetering.
En het waard ook gij die de juiste diameter vond voor het alu buisje in de winkel.

Quote:
Wat het scheeftrekken van het carbonpatroon betreft: dat kan nog weggewerkt worden hoor. Ik heb zelf al vrij dikwijls camouflagetechnieken op carbonpatronen uitgevoerd met positief resultaat. Het grijze gedeelte van de carbon is perfect overschilderbaar met gun metal, en de zwarte lijntjes worden dan met een "000-penseeltje" hertekend. Als het CF later overschilderd wordt met smoke en/of vernis zie je er niets meer van.

We blijven het volgen
Ik ga het toch zo laten, mede omdat je er nog weinig van gaat zien eens de console af is en gemonteerd zit in de auto.
Reply With Quote