View Single Post
Old 06-06-2007, 23:01
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ik zit in een dipje en dus gaat het niet zo vlot meer vooruit. Dipje wellicht te wijten aan een hele avond bouwen en amper zien wat je gedaan hebt. Bovendien moet ik nu veel met zelfgemaakte templates werken en het maken ervan gaat me niet zo goed af. In ieder geval, de middenconsole is klaar. Niet helemaal 100% naar mijn zin, maar ik moet verder. Anders riskeer ik van hier ergens vast te raken.

Wat is er nog gedaan. Ieder knopje is apart uitgesneden om het juist te laten passen op de schijfjes. De orignele decal is immers 1 grote decal voor heel de middenconsole. Daarna ben ik beginnen sukkelen (lees veel tijd gespendeerd voor niks) met onderdeeltjes uit het fameuze mishmash zakje. Veel leek goed voor het maken van de uiteindelijke knopjes, maar niks was geschikt. Indien gemonteerd mankeerde er altijd wel iets. Dus enkele avonden gespendeerd om dan uiteindelijk sprue te trekken en de knoppen hiermee te doen. Bof, het is wat het is.

De voetsteun aan de pilotenzijde. Voor deze 307 is het onderdeel uit de kit niet helemaal correct. De inkeping in het midden was immers dicht.

Opgevuld met reepjes plasticcard. Afgewerkt met epoxy putty.

Daarna geschuurd en voorzien van Kevlar decal. Klein detailtje al geschilderd. Het rempedaal moet nog gedaan worden.

Ik heb besloten om deze dip al bouwend te lijf te gaan. Eens zien hoever ik ga geraken, langzaam maar zeker.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	307wrc_thiry_110.jpg
Views:	1023
Size:	201.4 KB
ID:	6424   Click image for larger version

Name:	307wrc_thiry_111.jpg
Views:	1105
Size:	136.3 KB
ID:	6425   Click image for larger version

Name:	307wrc_thiry_112.jpg
Views:	1096