Thread: Trackdays !!!
View Single Post
Old 08-06-2007, 07:28
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
De Paddock Rookie

Ben uiteindelijk enkel gaan kijken. Ik was van plan te gaan rijden in de namiddag, maar heb mij bedacht na het zien van de sessies in de voormiddag. Het ging er naar mijn mening redelijk chaotisch aan toe, zeker op het circuit. Vooral het aantal deelnemers die gelijk op de piste mochten leek mij nogal overdreven. Misschien dat het wel meeviel eens op de piste maar van buitenuit was het toch vrij indrukwekkend. Was daar met de westfield, dus moest zien dat ik 's avonds nog terug naar huis kon rijden...

Het circuit zelf ziet er wel tof uit. Natuurlijk niet zo groot en breed als zolder, maar is ne keer iets anders. Toffe sfeer ook in de paddock. Ik ga in elk geval nog eens terug gaan als er een trackday georganiseerd wordt waar het er iets rustiger aan toe gaat (iemand ervaring met de 7&RC trackday op croix-en-ternois??).

Wat betreft de rijtijd: ik ben niet de ganse dag gebleven maar ik dacht dat er 3 sessies per groep waren in de voormiddag en 3 in de namiddag. Elk van ongeveer een kwartier. Eigenlijk toch vrij duur (100 euro/dag) voor het aantal tijd dat effectief kan gereden worden...
Reply With Quote