Inderdaad frank. Ik ben normaal wel geïnteresseerd in alles wat met autosport heeft te maken maar mijn hoofdvoorkeur gaat uit naar monoplace-wagens.
En dan is Zandvoort net iets te ver voor mij om even over en weer te wippen. Bovendien vind ik Zandvoort (vergeleken met happenings in Zolder of Spa) redelijk duur. Paddock moet steeds apart betaald worden in Zandvoort en dan gaat de prijs van een kaartje gelijk stevig de hoogte in. Ik dacht bvb eens naar de Paasraces of Pinksterraces te komen maar een ingang met paddock rees al gauw tot 35 euro, en dat vind ik behoorlijk veel geld voor hoofdzakelijk nationale series te zien waar voornamelijk veel Hollandse helden in rijden.
Ik zoek nog steeds eens een gelegenheid om Zandvoort te bezoeken en die oude bekende, de Tarzan, nog eens te zien. Maar de events op Spa en Zolder houden mij nu al bijna om de twee weken gekluisterd aan het ene of andere Belgische crcuit. Augustus wordt bvb superdruk met de F3 Masters op Zolder, de LMS en World Series op Spa, de Champcars op Zolder en daarna nog de 24u Zolder en de Belgische GP.
Maar in een niet al te verre toekomst ga ik wel eens terug naar Zandvoort.
En ja, zelfs met gratis toegang blijft het een verre (lees brandstofdure) reis. Ook voor mij is het goed 350km, goed drie en een half uur rijden.
Last edited by buchinski; 13-06-2007 at 21:26.
|