Ondertussen heb ik toch maar beslist om de 935 niet in de remolie te zwieren. Althans nog niet... ik ga er eerst een seizoentje zo mee rijden en dan gaat de wagen naar een privéstal en wordt hij dus herspoten en herdaan. Dus bij deze toch nog een update!
Jacky wat verder gedetailleerd: in de manual spraken ze van gele handschoenen, maar op foto's is te zien dat ze rood zijn vanbuiten en "zeemvelachtigkleur" van binnen... Heb ze dan ook aangepast zoals het hoort! Heb ook de strepen op de armen en benen meer op de Martini-strepen proberen doen lijken. Ondertussen heb ik ook al eerste deel van ScaleRacing gordeltjes gelegd die over de gegoten gordeltjes gaan... Jacky z'n helm ziet er ook al meer Jacky uit. Als brave huisvader heb ik dus geluisterd naar de ervaren modelbouwers en heb ik nu zelfs de kleine decalletjes op z'n helm geSOLd. Nu moet er enkel nog een schermpje op de helm komen, bij andere pogingen is me dat altijd goed gelukt met de schermpjes vanbinnen te grijs of zwart schilderen, zodat lijm erachter niet opvalt. Nu moet er dus een klaar schermpje op... enige tips voor zo'n klein spul klaar te lijmen zonder zichtbare restjes? Ik dacht aan Micro Crystal Clear... omdat ik dat heb liggen...

Uit ervaring weet ik dat het inderdaad zeer klaar opdroogt, maar dat het weinig schokken kan verdragen, maar zo'n schermpje zal het wel op zijn plaats houden zeker?
Linkse vleugel... blinken voor zot en strak als wat. Zoals je op de foto ziet is er echter bij het leggen van de laatste laag vernis blijkbaar een lopertje in de vernislaag gekomen. Hoe polier ik er dat best uit?
Rechts dan weer... :-[ Gelukkig valt het irl veel minder op dan op deze close-up foto:
Dit weekend het interieurken verder doen...
G.