Quote:
Originally Posted by Gulfie
Misschien geef je hier al zelf het antwoord op veel problemen ...
veel dingen tegelijk, een hoog bouwtempo en een beetje te weinig geduld?
|
Hier ga ik volledig NIET mee akkoord!!
Vroeger maakte ik deze fout door een te hoog tempo erop na te houden. Ik maakte een model af in een maand tijd, vaak met alle gevolgen van dien. Hier werd me aangeraden meerdere modellen te bouwen om dagelijks aan het werk te kunnen zijn. En 4 modellen is niet veel ineens hoor!!
Hoog bouwtempo he... Al eens gezien hoe vak ik een update doe? Het is bijna een maand geleden dat ik nog eens deftig aan de modelbouwtafel heb gezeten... Das geen hoog tempo e !
En te weinig geduld is het laatste wat naar mijn hoofd mag geslingerd worden. Het is één van de beste eigenschappen die ik heb. En dat hoor ik dagelijks van ouders, familie en mijn vrouw. De fout die ik gemaakt heb bij het vernissen heeft niks met geduld te maken. Dat model staat al sinds augustus vorig jaar op mijn bureau... Het spuitwerk laat ik minstens een week drogen...
Pfff Gulfie, ik respecteer je reactie he, maar wil je wel eens goed nakijken eer je wat schrijft?? Ik geef inderdaad mijn eigen fouten toe, maar die liggen niet aan wat jij schrijft hoor. Al wacht je een jaar met vernissen, als je de stap zet zoals ik deed, ga je ook reactie van je lak hebben...
Anyway, ik klink wat pissed vrees ik, dat was niet de bedoeling, maar ik verdedig me toch graag hierop.
Groetjes !