Quote:
Originally Posted by Gulfie
Kijk Loeten, ik had eerst een reply van ongeveer 20 regels klaar maar ... eigenlijk vind ik het niet de moeite om er nog woorden aan te spenderen. Blijkbaar aanvaard je alleen tips, opmerkigen en commentaren van de forum pilaren. Wel man ... good luck! 
|
Oeioei, iemand op zijn tenen getrapt? Komaan Gulfie, zeg nu eens zelf waar je tip zat? Want dat heb je niet echt gedaan he?
En ik zet er nog zo netjes bij dat het niet zo zwaar bedoeld was... Nu ja, aangezien je commentaar daarnet niet echt te staven viel, moet je je nu wel aangevallen voelen he.
En ook hier ga ik niet akkoord. En ik denk met mij nog een hoop. Ik aanvaardde al eerder reacties (en waar nodig gaf ik een fout toe of paste ik het model aan) van mensen als Nismo, Scoobyfreak, Dominique, Duval_the_best, Flame, ... Moet ik doorgaan? Ik vermoed zelfs dat ik ook op jouw reacties positieve feedback heb gegeven. Ik heb zelfs al een paar keer gereageerd op jouw mooie werken. Correct me if I'm wrong...
Maar met wat jij nu geschreven had, was ik niets wijzer geworden. bovendien vond ik het een ongegronde mening die ik aldus graag even betwistte. net zoals ik dat nu ook weer doe. Ik ben een man van het woord Gulfie. Ik praat iets uit (soms te lang volgens mijn vrouw) maar ik zeg nooit: trek uw plan en basta.
Dus met deze nodig ik je uit om deze excuses te aanvaarden. Ik had duidelijk gezegd dat ik niet de intentie had je aan te vallen:
Quote:
Anyway, ik klink wat pissed vrees ik, dat was niet de bedoeling, maar ik verdedig me toch graag hierop.
|
Dit is natuurlijk het nadeel van geschreven taal...