Thread: Spa Euro Race
View Single Post
Old 17-06-2007, 19:24
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
De Porsche #16 is tijdig hersteld geraakt voor de tweede race. Deze tweede race zal over 50 minuten lopen en Markus zal na ongeveer 20 minuten wedstrijd zijn teamgenoot aflossen aan het stuur van de #16.
Mvg,
Dries DS
Dat was me al duidelijk gemaakt, net na de race. Het team heeft wel heel lang op de auto moeten wachten. Maar uiteindelijk is de auto dan gemaakt...en vertrok Rupert Lewin als laatste. Om na 3 - 4 rondjes 4e te liggen. Daarna begon de cursus "Hoe rij ik met een Porsche op Spa" met cursusleider Markus Palttala.

Op een gegeven moment reed Markus 2.24 terwijl de rest ongeveer 2.34 reed. Het was wel gaaf om te zien...maar je moet het niveau niet vergeten.

Aan de nieuwe F1 - pitmuur is het wel heel moeilijk foto's maken! En ook het podium aan de F1 - kant is een stuk hoger. Foto's maken ging moeilijk omdat je van de muur wegmoest omdat de Mini Challenge begon.

Op zondag vond ik er best wel wat volk rondlopen. Dat was hoofdzakelijk te danken aan de Dutch Supercar Challenge en BRL, die bergen VIP's hadden uitgenodigd.

Maar het was best gezellig daar op Spa.

@Mark, volgens mij heeft de wagen waarmee Markus reed niet in de Belcar gereden. Deze wagen had het stuur aan de RECHTER kant zitten. En volgens mij hebben alle Belcar - porsches van PSI het stuur LINKS gehad.

Foto's enz over Markus Palttala, in de loop van de week via Onofficiële Site van Markus terug te vinden.
Reply With Quote