View Single Post
Old 18-07-2007, 22:15
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

We hebben nu ook al coureurs die "dankbaar" zijn als ze een F1 fabriek mogen bezoeken. Er staat nog net niet bij dat dit zonder de steun van vastgoedboer A en en bedrijf pappie B niet mogelijk was geweest.

Bij deze dus, een of andere 14-jarige blije theemuts:

Quote:
Ik ben het Super Aguri F1 Team erg dankbaar dat zij mij de kans gaven om de fabriek te bezoeken en ik ben erg onder de indruk van de professionaliteit van het team", zei Lizz na het bezoek. "Het geeft mij een enorme boost om te streven naar mijn ultieme doel: de Formule 1. Ik kijk er naar uit om het team opnieuw te ontmoeten tijdens de vrijdagtrainingen voor de Belgische Grand Prix op Spa-Francorchamps."

http://racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=7727
Echt, dit is dus werkelijke bagger ten top. Het gaat werkelijk nergens over....
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.