Zeer mooi resultaat! Ge weet, ik ben een voorstander van weatheren met echte verf en het vuil dat je aangebracht hebt met de airbrush geeft zoveel meerwaarde aan het model. (de onderkant van de 307 en de meeting in Oostende zijn dan toch niet voor niets geweest?!).

De uitlaten zien er ook 10x beter uit nu ze in kleur staan. Het enige wat ik nog zou "down tonen" is de blauwe schijn die je in de bochten achteraan hebt gezet. Dit zou ik meer een roestachtige kleur geven. Het zou me sterk lijken dat de temperatuur daar even hoog zou oplopen als in een F1 of MotoGP uitlaat, zodat ie blauwig gaat kleuren. Over het blauwe heen misschien nog wat "rust, dust and silver" zetten?
Wat ik minder overtuigend vind zijn de banden. Het lijkt precies of ze zitten zonder lucht zonder de velgen heen. Ik heb het gevoel dat het rubber toch wat strakker tegen de velgen aanzit. Wellicht dat het een probleem van kit is, of moet/kan er nog iets aan gebeuren?
Voor het overige vind ik het een zeer overtuigend geheel, enneuh, laat die bescheidenheid maar achterwege, dat is nergens voor nodig. Verftechnish staan trucks niet zo heel ver af van auto's.
Bovendien: "If it looks right, it is right", and this surely looks right baby!!