View Single Post
Old 24-07-2007, 20:03
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
Originally Posted by Gulfie View Post
Dat gaat hier een discussie worden van jewelste ... ik denk dat er hier zoveel vizies over zijn als dat er bouwers zijn!

Het hangt er immers vanaf wat je wil bereiken. Realisme of een mooi uitzicht? .................................................. ...............

Wat voor mij veel voornamer is is dat je de decals downtoned ... de meeste (zoniet alle) decals zijn immers veel te licht (enkel Studio27 geeft volgens mij op 1/24 de juiste tint weer).

.................................................. .................................................. ....

Moeilijke keuze dus, maar zoals Guido altijd zegt ... If it looks right, it is right!
Het geheel moet toch wel wat realisme uitstralen en de carbondecals die ik gebruik zijn van Studio27, dus downtonen zal waarschijnlijk niet moeten.
Dit zijn de decals die ik wil gaan gebruiken.

Mijn eerste gedacht was dat ik de carbon-decals zou overspuiten met zijdeglans-vernis, maar ik ben aan het twijfelen tussen mat en zijdeglans. Glanzend wou ik zowiezo niet.

De onderdelen die ik wil gaan bekleden zijn de volgende:
-de binnendeurpanelen met zwarte carbon ipv x-18

-de luchthapper onderaan de voorspoiler met gele carbon/kevlar ipv xf4 + x18

-de beschermplaat voor de achterwielophanging met zwarte carbon ipv x-18

En eventueel het dashboard maar daar ben ik nog niet uit of dat in die tijd al in carbon uitgevoerd was.

Normaal gezien kan ik de decals ook zo aanbrengen maar ik wil ze graag van een beschermlaag voorzien, daarom mijn vraag ofwel matte ofwel zijdeglans-vernis.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	154
Size:	93.9 KB
ID:	7015   Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	157
Size:	96.6 KB
ID:	7016   Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	151
Size:	94.4 KB
ID:	7017   Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	152
Size:	96.2 KB
ID:	7018  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote