Ondanks de decal/vernis tegenslagen toch verder gewerkt aan deze Porsche, wat één van mijn lievelingsauto's is... Eens de wagen volledig samenzit vallen de kreukjes in de decals ook veel minder op! Tis echt... als je het niet weet, zou je er kunnen overkijken... Meevaller dus...
Zoals ge hier ziet zijn de raamrubbers geschilderd, ruitjes derin, interieur derin, op chassis gezet en zijn er hier en daar al wat details opgezet. Hij heeft wel nog oliedop nodig op de neus en snelsluitingen en zo... Wat er ook nog ontbreekt is de mooie roodgeschilderde onderlip. Die schilder ik bewust op't laatst over de vernis omdat die constant geraakt wordt bij duels en er dus makkelijk verf af zal gaan. Op deze manier kan ik die "stootlip" iedere keer opnieuw in perfect hetzelfde kleur schilderen. Wat er ook nog ontbreekt, zijn de achterwielen, ik het een maatje groter nodig om de inserts erin te krijgen. De velgen en banden liggen al klaar, de inserts zijn gedraaid en geverfd, dus dat kan ook zoveel werk nie meer zijn hé!
Overview:
"Fat ass"... maar ook wel "faSt ass"! 8-)
De achtervelgen:
Jacky aan het stuur! In close up ziet de raamrubber er wat krakkemikkig uit, maar in't echt ziet het er wel strakker uit. Toch even retoucheren!
Terwijl buiten de nacht viel, heb ik het lichtsetje er ook meteen ingezet. Beestig effect toch... enkel moet ik de LEDs goed zien af te sluiten, want nu lijkt het of gans de kont in brand staat!
My ass is on fire...(morgen de leds afplakken langs binnen)
Wordt vervolgd...
G.