Quote:
Originally Posted by Loeten
Nope, nog niet gedaan. Normaal moet je eerst alles dryfitten voor je gaat lijmen, dus ook hier. Maar ik heb er nog niet aan gedacht.
|
Ik moet mezelf hier even op de vingers tikken!! Blijkbaar heb ik toch al die dryfit uitgevoerd toen ik op vakantie was. Blijkbaar heb ik nadien wat teveel wijn, Breezer of Cardinal bierkes gedronken want dat was ik vergeten. Toen ik daarnet evenwel het raampje met doorzichtige delen pakte, bleken die achterlichten er niet meer op te zitten maar in een plactic zakje, verzegeld... Dus dat past goed, oef...
Voor de rest was het dus ook hier heel de dag regen, regen en regen. Dus heb ik me aan de modelbouwtafel gezet en gebouwd en gescratcht. Vakantie doet dus soms vreemde dingen met je...
De motor is nu al vergevorderd en nadert van goedkeurig van mijnentwege. Enkele zaken (buizen) moeten nog een kleurtje of een bevestigingsstukje krijgen. Hier en daar moeten nog wat pottekes en zaken aangebracht worden. Ik zie wel hoe dat zal gaan...
Eerst heb ik me dus aan die motor gezet. Eerst de bevestigde kabels geplooid, bijgeschilderd en weggeleid naar een ander punt. Daarna moest een stukje een andere kleur krijgen en heb ik wat details aangestipt in kleur en silver. Toen viel me dat "rad" op aan de voorzijde. Dat zit niet in de revellkit en zie je ook amper zitten. Maar ik moest da hebben he... Hierzie hoe ik eraan geraakt ben: (owja, die dikte van plaat klopt niet, ik nam dunner: 0,4mm)
Benodigdheden:
Werkwijze:
Zo ziet het eruit bij een dryfit in de motorruimte:
Tussendoor heb ik me beziggehouden met het handschilderen van de velgen. Kleurtje is hier Skyblue. Thanks to Nismo omdat ik het kleur toen effe niet wist...
De motorruimte vergt nu nog wat aanpassingen. Die rotor steekt wat uit waardoor de radiator ook opschuift. Gelukkig kan ik dat oplossen door het bevestigingspunt weg te nemen. Alles past dan weer netjes.
Grtzzzz it's pizzatime !!