View Single Post
Old 13-08-2007, 20:43
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by scoobyfreak View Post
Zo te zien gaat Loeten zichzelf weer overtreffen
Thanks, ik heb ook dat gevoel. Nu ja, ieder model moet op zijn minst iets beter zijn dan het voorgaande vind ik dan... Natuurlijk kan er wel eens een mindere tussen zitten.

UPDATE !

Vandaag heb ik mij op de gordeltjes toegelegd. Eerst dacht ik dat er een fout zat bij Nismo (zie zijn thread) maar dat bleek, na het bekijken van enkele referentiefoto's, NIET zo. Gelukkig dat ik nog niet bezig was zoals het volgens Hasegawa wordt voorgeschreven. Bij de Lancia Delta deed ik dat wel en het is een stuk moeilijker. Zo ziet het er volgens hen uit:

Maar ik heb het dus zoals de referentiefoto's en zoals Nismo, Guido, Sennake en anderen gedaan. Eerst de PE-set van Renaissance:

Eigenlijk zijn dit stoelen waar dit gordelsysteem niet op hoort. Maar voor mij vormt dit geen probleem. Ik wou vooral het PE-systeem van Renaissance uittesten en vergelijken met de PE van Hasegawa. Besluit? Renaissance is handiger om mee te werken en heeft net iets meer details. Aan te raden dus. Van zodra Domino er weer binnen heeft, ga ik er een tiental opkopen denk ik...

Dit is het resultaat na een paar uurtjes intensief werken afgewisseld met het uitgraven van drie stammen van sparren (met wortel dus):

Daarnet werden ze al in de wagen gemonteerd. Foto's volgen als het interieur klaar is. Dat is iets voor vanavond of morgen... Ook in de kofferruimte was ik begonnen met details tot ik inzag dat je dit helemaal niet ziet. De koffer is immers afgesloten. Dus bleef het bij dit:

Tot slot nog even een dryfitje:

Grtzzzz
Reply With Quote