View Single Post
Old 14-08-2007, 09:42
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Hier ben ik weer met enkele vraagjes...

Ik heb me PE-setjes van ruitenwissers en van sluitingen voor kofferdeksels aangeschaft. Jammer genoeg zit er hier geen demo of uitleg bij. Beide setjs zijn van Renaissance. Kunnen jullie me uitleggen hoe het moet? Hieronder een foto van de setjes (samen met harnassetje).

Wat moet je waar en hoe plooien? Das mijn belangrijkste vraag. Ik veronderstel dat de ruitenwissers omgeplooid moeten worden. Ook bij de sluitingen zal nog het één en ander moeten aangepast worden, maar ook hier ??? (geen idee)

Een ander vraagje gaat over de panellines. Ik las al verschillende mogelijkheden. Maar aangezien ik meestal met witte wagens werk, is het trekken van een zwart lijntje net iets té. Deze maal heb ik lichtjes de lijnen wat verder "uitgegraven" maar niet diep genoeg om ze niet te accentueren. Ik heb ze nu voorlopig met een zwart stiftje ingekleurd, maar ik ben niet tevreden. Ik zou eventeel wel een nieuw dun wit laagje over kunnen spuiten. Dan heb ik aan preshaden gedaan, iets wat ze vaak in de militaire bouw toepassen...

Grtzz en alvast dank...
Reply With Quote