De 1000 KM zitter er weer op. Leuk om die wagens eens te zien maar autosport heb ik niet gezien. Ja, de strijd in GT2 zal vast wel superspannend zijn geweest

Ik hou van autosport in de pure vorm, ik kijk dus alleen naar de absolute nummer 1 in een wedstrijd. Al die subklassen? Leuk, maar ik snap dat niet......
Als we dan naar de LMP1 kijken is er geen enkel moment spanning geweest. De Pugs waren tijdens de kwalificaties 4 seconden rapper dan de eerst volgende. Op naar een spannende wedstrijd!

Vandaag reden de Pugs op een tempo van
"Opa is met oma op zondagmiddag aan het rondtoeren". De rest van de LMP1's kon zelfs dat tempo niet bijbenen! Spreken we dan nog over top-autosport? Nee! Als een LMP2 op plaats 3 algemeen terechtkomt dan zegt dat wel heel erg veel over de rest. Niets ten nadele van de mannen van RML.
Dus is LMS LMP1 het neusje van de zalm in de autosport? Mijn antwoord: nee.
Publieke belangstelling, ja er liep wel wat volk rond maar bij lange na niet zo druk als op de woensdag van de F1-testen. Dus qua volk mogen ze blij zijn met 10.000 man. Wat stelt een evenement van 10.000 man vandaag de dag voor in deze evenementen-maatschappij? Niets toch?