Quote:
Originally Posted by Guido
Waarvan akte, neem dan uwe white spirit maar terug en strip uwe stoel maar opnieuw.  D
|
Neeneen, maar de embossing tip reken ik al als DE TIP van het jaar 2008!
Quote:
Bovendien hebt ge uw principe van "lukte niet de eerste keer, dus doe ik dat niet meer" wel deftig met de voeten getreden.
|
Dat is niet echt mijn principe eh. Mijn principe is wel :"als iets goed lukt hoef ik niet verder te zoeken naar een nieuwe of betere methode". Hier wou het niet lukken van den eerste keer, en dus moest ik wel zoeken naar een alternatief, dat me trouwens wel al bekend was sedert ik de boeken van François Verlinden gelezen heb, maar daar was het dan om bv gras te "zaaien" op een diorama. En dat er nu niemand durft te posten "wie is François Verlinden?" eh...
Quote:
Heel mooie update dit. Wat ik me wel zit af te vragen, de top van de stoel staat wel redelijk dicht bij de rolkooi bovenaan, zou daar ook geen stootrand moeten aangebracht worden?
|
Ik was eigenlijk ook al aan het twijfelen en je redenering klopt helemaal, maar anderzijds ga je die bovenste rolkooi-stang nooit zien omdat ze tegen het plafond aan zit. Toch maar eens over nadenken, al was het maar om te weten dat ze er zit, ook al zie je ze niet...