View Single Post
Old 23-08-2007, 20:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Kopen is 1, een goede kwaliteit op de buis is 2

Op het toestel is niets aan te merken. Makkelijke installatie, beeldkwaliteit is super zolang het DVD'tjes zijn Op dit moment kamp ik met 3 problemen:

1: het inkomende signaal van de kabelboer is aan de zwakke kant (48%). Ik voldoe aan alle randvoorwaarden. Zit binnen de 10 meter van het centrale aansluitpunt en de kabel is uit 1 stuk.
2: Digitaal TV-setje bleek bij binnenkomst een DOA (Dead on Arrival). Leveren binnen 5 dagen kunnen die gasten als het gaat om verkoop, echter als de prul moet worden omgeruild dan durven die hufters daar 10 werkdagen voor te tellen.
3: De decoder is alleen via een scart-kabel aan te sluiten. Als ik de tips in deze thread goed heb begrepen komt er op mijn TV alsnog een analoog signaal binnen.

Eerst zorgen dat die klojo's een werkende decoder afsturen en dan gaan we vol in de aanval om de kabelboer tot compensatie te dwingen. Op dit moment kijk ik dus gewoon via het analoge signaal. Niet slecht............maar de kabelboer geeft zelf aan dat het beter kan. Die afspraak staat meneer Kabelboer
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote