View Single Post
Old 02-09-2007, 21:25
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker

Quote:
Originally Posted by Tom21 View Post
Het ziet er allemaal heeeeeel mooi uit Johny! Die stoel en dat stuurtje zijn echt levensecht, ga zo door zou ik zeggen.
Waar halen jullie dat poeder eigenlijk? Zou ik ook wel eens willen uitproberen...

even off-topic: Johny, als je wil kan ik zondag ook rijden naar Geel... Je laat maar iets weten via mail.

Tom
Hé Tom, you've got mail

Dat poeder is afkomstig van Verschooten in Antwerpen, een grote modelbouwwinkel met ook een hobby-hoekje waar je deze potjes kan vinden.

En nu terug terzake. Vandaag besloot ik om het onderstel van een 2de laag te voorzien. Het spuitwerk zag er op het eerste zicht goed uit en werd weggezet om te drogen. Na het middageten ging ik het resultaat eens bekijken of alle hoekjes en kantjes genoeg verf hadden gehad en ik schrok me daar een bult. Wat bleek, het hele onderstel had matte/doffe plekken verspreid over het geheel. Hoe kon dat nu, het was dezelfde spuitbus waarmee ik de eerste laag had aangebracht, ze was goed geschud en ik had ze opgewarmd. Kortom, dezelfde werkwijze zoals altijd.
Spijtig genoeg heb ik er geen foto van gemaakt, maar soit. Dan maar de spuitbus terug in de hand genomen om een 3de laag aan te brengen. Busje goed geschud en opgewarmd en een 3de laag gespoten.
Nadat het onderstel een aantal uren had staan drogen, ben ik eens gaan kijken naar het resultaat.
En het zag er goed uit, kijk maar.

Nu kan alles goed drogen vooraleer we verder kunnen met het aanbrengen van de overige onderdelen en het verven ervan.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Nissan Primera  Old Spice 73.JPG
Views:	886
Size:	95.6 KB
ID:	7430   Click image for larger version

Name:	Nissan Primera  Old Spice 74.JPG
Views:	875
Size:	94.9 KB
ID:	7431   Click image for larger version

Name:	Nissan Primera  Old Spice 75.JPG
Views:	890
Size:	94.0 KB
ID:	7432  

When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote