Verdomde prutsers

, argh, hier word ik nu echt kwaad van. Van die kortzichtige "oplossingen" om de kosten te drukken. Om die stomme GT3's op het niveau van GT1's en GT2's te krijgen, zullen ze nog veel mogen investeren. (zowel qua techniek als het betrouwbaar krijgen van die nest)
Even een vergelijking, een 997 RSR kost nu zo'n 350 000 euro, een GT3 Aston Martin DBRS9 zo'n 275 000 euro, is dat verschil de moeite? NEE, zeker niet als ze nog een paar seconden sneller moeten kunnen.
En wat gaat Corvette racing hier bvb van zeggen? Ongeveer 10 opeenvolgende jaren in ontwikkeling met de C5R en C6R ...
Of Koenigsegg ... Een jaartje racen en dan de showroom in?
Nog zoiets, kosten drukken ... Waarom de kosten drukken? Het team met het meeste geld koopt de beste auto's (en nog liefst zo veel mogelijk ook), de beste piloten, ik begrijp niet hoe zoiets de competitie kan bevorderen ...
Gaan ze dan de GT's weeral vertragen? De huidige GT's zijn op Monza al 1-2 seconden trager dan in 2003/2004. (1:43 - 1:44 hoog)
Idioten ...
Gelukkig gaat het momenteel nog maar om een voorstel ...