View Single Post
Old 18-09-2007, 20:01
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Tijd voor een kleine update van deze grootse wagen.

Eerst en vooral was ik me aan het vergalloperen. Enkele zaken had ik over het hoofd gezien en dus moest ik een stapje terug. De wagen ging de olie in zodat ik van 0 kon starten. Ik had namelijk enkele delen vergeten dicht te plamuren (thanks Scooby). Eerst werd dit met Milliput gedaan. Toen een stukje onverhoopt afkraakte tijdens het bijschuren, kwam er ook wat putty aan te pas. Toch is het nog niet wat het moet zijn. Links is ok, rechts is er nog werk aan:

Zoals je ziet, heb ik ook de meegegoten sluitringen verwijderd. Later komen daar PE-parts op.

De achterste spoiler werd wel al in de lak gezet. Normaal moeten hier decals op. Het leek me beter om dit blauw te spuiten. Ik koos voor TS-51 Racing Blue omdat het het beste de decals benaderde. Een dryfitje hoorde er ook nog bij:

Tot zover deze korte lezing. Wij danken ... de meester,

Morgen geen bouwtijd ook al is het woensdagnamiddag: er is SVS schoolsport voetbal voor de leerlingen en ik mag als scheids de wei in...

Grtzzz
Reply With Quote