Quote:
Originally Posted by Jay
@ Sibo: Ben je gisteren in Zolder geweest? Ben daar geweest tot ongeveer 16u30, maar ben geen grijze volvo 360 tegen gekomen, enkel een witte!
Grtz
|
hij had hem toch wel wit gespoten zeker

!
ik ben toch ook wel eens gaan spieken naar de witte sunny,maar er was weinig te zien daar ik dacht dat er n voledige rolkooi in zat maar t was enkel de hoofdbeugel en kruis naar achter

.
mijn sunnyke staat helemaal gestript enkel stuur en de nodige elec. is nog aanwezig,k ben nu bezig met teer (of zoiets) op de bodem weg te halen en volgende week begin ik aan de rolkooi.
er was woensdag toch nogal wat kapotgereden vond ik,eerst had ik n seat gezien waarvan ze de motorkap vergeten te sluiten waren met als gevolg,motorkap kapot,voorruit kapot. dan een oude bmw op zn dak, nu die zag er al wel belabberd uit...maar toch. en omstreeks 17:35u een ferrari ook overkop en nog platter dan hij al was.
maar voor ons was het wel n leuke dag,de wagen van mn maat is niet supersnel maar ik was toch seriues onder de indruk. nog vlug naar ad-sport gereden want zijn benzinepompje had het in de loop van de namiddag begeven

de 31ste ben ik terug van de partij. greetz