View Single Post
Old 24-10-2007, 05:41
JCE.72 JCE.72 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Er zijn wel wat oorzaken te bedenken waarom er eventueel minder toeschouwers waren dan gehoopt.
  • De belabberde faciliteiten op CZ voor toeschouwers (Ga, die Roger toch maar eens een briefje schrijven. Wederom mijn enkel verstuikt wegens nalatig onderhoud op en langs het circuit!)
  • Vriendelijk personeel aan de Gates (heb echt mijn best gedaan om het protocol te volgen, die lul aan Gate 2 snapte het wederom niet! )
Als je spreekt van onderhoud op en naast het circuit, daar heb ik ook voorbeelden van gezien. De mensen die de TV coverage verzorgden hadden hun kabels t.h.v. de hospitality tenten van JetAlliance en Vitaphone netjes gelegd daar waar normaal de persfotografen kunnen doorwandelen (tussen de vangrail en de draad). Bleek dat men er achteraf niet beter had op gevonden dan de afwatering van de tenten in dat 'grachtje' te laten uitkomen met als gevold een vieze, vettige, stinkende smurrie. Ik heb die heren hun kabels al vloekend eruit zien halen en ik denk dat het voor de fotografen ook niet aangenaam werken zal geweest zijn...

Geen probleem qua binnenkomen op zaterdag maar toch aardig om weten... liet zaterdag omstreeks 08:00 mijn papier scannen en 't lukte niet direkt. Na wat proberen dan toch en de barcode was onleesbaar. Er ontstond al meteen een discussie of het om een ticket ging gekocht bij Dexia of CZ zelf, aangezien ik het tweede had kon dat geen probleem zijn. Er kwam al iemand met een rolleke reservebarcodes aan tot er daar ineens ene zegt: 'jamaar, ge kunt pas scannen vanaf de middag'... Gevolg was dat ik rustig naar binnen wandelde en een van de mensen die daar moeten scannen lichtjes uit de bol ging en even naar binnen stormde om te vragen hoe dat nu weer kon en waarom zij er niks van wisten... Helaas ken ik het vervolg van het verhaal niet maar 't zegt toch weer genoeg over de communicatie.
Reply With Quote