Terug vakantie, dus tijd om een extra doosje te openen. Zoals al in een andere thread gezegd, is dit de keuze van mijn zoontje. Eerst wees hij de tweede Trabant aan, maar na een overtuigend bezoekje aan de vitrinekast wou hij toch wat anders. Dus deze dan maar. Kwestie van het niet eenvoudig te houden voor de papa...
Daarna mocht ik op zoek naar een passende rallywagen. Eerst kwam ik uit bij Bouvy die naast circuit ook wel eens een rally meepikt. Leuke livery, daar niet van, maar ik mankeerde genoeg duidelijke foto's. Dus verder zoeken tot... ik even neusde bij de deelnemers van de Condroz. Staat daar nog wel een Coopertje bij zeker? Van een zekere Pascal Gervais. Ideaal dus...
Ter info, die Pascal Gervais was ook de eerste in België met een Xsara groep N. Correct me als ik het niet goed "gesnopen" heb. Ik spreek alleen maar leerkachtenfrans... Anyway, dit is en minifoto, tjah wat wil je, van de te bouwen wagen:
Normaal gezien trek ik naar de condroz om deze wagen in de service op foto te zetten. Maar... Het vrouwke hier ziet dat zo niet zitten. Dus een klein
oproepje: mochten er onder jullie naar de Condroz gaan, zou je eventueel misschien peut-être enkele details kunnen maken van deze wagen, liefst tijdens de service? Want ik vrees dat ik er niet geraak... Thanks alvast.
De kit dan... Veel stukjes zitten er niet in. Ik telde er een 50-tal. Daarbij het probleem dat het een righthanddrive is en ik moet lefthanddrive hebben. Dus dat wordt ombouwen of rondzoeken of eventueel een andere kit aanschaffen. Want voor ik echt start, ga ik toch eens goed de foto's en dergelijke bekijken. Wie weet bestaat er een betere kit om deze rallywagen te maken...
Allez, ik ga tv kijken, grtzzz