View Single Post
Old 28-10-2007, 19:30
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Even een mini-update, maar wel eentje van grote werken... Ik was gestart met het plaatsen van de decals, maar reeds na de eerste liep het al fout. Ik heb toen Flame gemaild met de vraag of hij die kon reconstrueren. Iets wat goed gelukt is. Ben dus benieuwd om die te plaatsen...

Maar die oude decals gingen er niet makkelijk af. Uiteindelijk bracht warm water en plakband (na het drogen natuurlijk) soelaas. Maar niet alleen de decals kwamen los, ook de lak kwam mee. Dat was de plaats waar de haardroger op had gezeten...

Ondertussen werd de body gestript. Remolie deed zijn werk in een paar uur. Daarna de body weer ontvetten en vandaag herspuiten. Een mistlaag, een nattere en een wet coat volgden. De kas staat nu uit te harden. Na een weekje zal ik dan kunnen starten met de decals. Kan zelfs dat ik twee weken wacht om het zeer goed te doen uitharden. Das iets dat ik al geleerd heb, gewoon lang genoeg laten drogen !!

Tussendoor moet ik trouwens nog de achterophanging en nog enkele details aan het onderstel aanbrengen. Je leest het wel !!
Reply With Quote